Ekologia / EKOmarketing

Woda | Ochrona atmosfery | Biożywność | Rolnictwo i hodowla | Odpady | Makulatura | Energia | Ekologia gleby | EKOmarketing | EKOciekawostki | Odpowiedzialny biznes |
Ekomarketing

EKO Assistance czyli jak robi się ekologiczne produkty i usługi?

Firma, dotychczas kojarzona z call centre i pomocą w wypadkach samochodowych czy obsługą medyczną - Europ Assistance Polska - opracowała nowy program skierowany do zwolenników ekologii i ochrony środow...

Czytaj dalej
EKO Assistance czyli jak robi się ekologiczne produkty i usługi?
Ekomarketing

Co naprawdę denerwuje w ekologicznych hasłach reklamowych?

Stoję sobie w kolejce do kasy w hipermarkecie, podaję do skasowania jajka ekologiczne, marchewkę, inne warzywa, kilka mydeł o haśle naturalne, papier ekologiczny pakowany (w cenie kolorowego, chociaż t...

Czytaj dalej
Co naprawdę denerwuje w ekologicznych hasłach reklamowych?
Ekomarketing

Sprzedaż produktów Fair Trade w Europie Środkowo-Wschodniej

Rynek rosnący, ale wciąż - poza "zielona wyspą" ekologicznego handlu - Czechami, pozostaje niszowym. Na międzynarodowej konferencji w Warszawie spotykają się specjaliści, marketerzy i aktywiści, którym...

Czytaj dalej
Sprzedaż produktów Fair Trade w Europie Środkowo-Wschodniej
Ekomarketing

Tyle szumu o ratowanie przyrody

Jedni przywiązują się do drzew (bardzo rzadkie zjawisko w Polsce), inni robią własne masło i uprawiają warzywa, inni głosują na zielonych, a ci, którzy najbardziej skorzystają to ci, którzy postawią na...

Czytaj dalej
Tyle szumu o ratowanie przyrody
Ekomarketing

Eco-Marketing. Green is the new black

Jak stworzyć forum wymiany wiedzy i doświadczeń na temat eco – marketingu, przekazywanych przez reprezentantów firm, które odpowiedzialnie podchodzą do problemów środowiska naturalnego, przedstawicieli...

Czytaj dalej
Eco-Marketing. Green is the new black
Ekomarketing

Kupowanie (ekologiczne) to akt geopolityczny

Jesteś zielona albo zielony, chcesz zmieniać świat na lepszy, chronić ludzi i przyrodę, należycie wynagradzać za uczciwą pracę i wypoczywać w najpiękniejszych regionach globu? Możesz działać w pojedynk...

Czytaj dalej
Kupowanie (ekologiczne) to akt geopolityczny
Ekomarketing

Luźne myśli o konsumpcji (ekologicznej)

Konsument jest dla firmy jednym z najważniejszych Interesariuszy. Analiza jego zachowań, motywacji, czy reakcji zakupowych jest podstawą decyzji biznesowych. Tymczasem co ten przykładowy klient wie o...

Czytaj dalej
Luźne myśli o konsumpcji (ekologicznej)
Ekomarketing

Klientko, kliencie kupuj odpowiedzialnie ubrania

Polska Zielona Sieć rozpoczyna projekt Kupuj odpowiedzialnie ubrania. To bardzo ważny projekt, ponieważ porusza problemu, z którym nieświadomie spotykamy się na co dzień. Kupujemy ubrania wyszukując pr...

Czytaj dalej
Klientko, kliencie kupuj odpowiedzialnie ubrania
Ekomarketing

Plebejskość a etyczne zakupy

Etyczne zakupy budzą coraz więcej kontrowersji. Z jednej strony pojawiają się głosy, że Polacy są niedorośli, plebejscy i w ogóle niewyczuleni na kwestie pozacenowe w wyborach konsumenckich, z drugiej ...

Czytaj dalej
Plebejskość a etyczne zakupy
Ekomarketing

Już nie zielone ale moda na lokalne

Już nie tylko greenwashing, ale przerabianie na lokalne - to czeka na klientów zainteresowanych dobrymi produktami. Koncerny prześcigają się w pomysłach na to, jak wmówić wrażliwemu klientowi, że właśn...

Czytaj dalej
Już nie zielone ale moda na lokalne